Terug

Teamleider Vastgoedbeheer

Teamleider Vastgoedbeheer

Bazalt Wonen Zaltbommel

Wat is vereist?

  • Een relevante hbo-opleiding of vergelijkbaar werk- en denkniveau
  • Ervaring in onderhouds- en beheerprocessen binnen vastgoedbeheer
  • Sterke coaching- en sturingsvaardigheden om medewerkers te ondersteunen en te ontwikkelen
  • Goed gevoel voor klantgerichtheid en het vermogen om duurzame relaties op te bouwen
  • Affiniteit met nieuwe technologieën, innovaties en ontwikkelingen in het vakgebied en weet deze praktisch toe te passen in je werk
  • Analytisch vermogen en oog voor verbeteringen in processen en samenwerking
  • In staat om snel te schakelen tussen operationele en tactische vraagstukken

Wat krijg je?

  • €4.941 - €6.678 bruto p/m (o.b.v. 36 uur, afhankelijk van ervaring) + 3% eindejaarsuitkering
  • 32 tot 36-urige werkweek
  • Jaarcontract met intentie van een vast dienstverband
  • 218 vakantie-uren (o.b.v. 36 uur)
  • Trainings- en opleidingsmogelijkheden; loopbaanbudget
  • Pensioenregeling
  • Telefoon, tablet, thuiswerkmogelijkheden

Wat doe je?

  • 10% Procesoptimalisatie
  • 30% Aansturing en coaching rayonopzichters en TAM
  • 30% Aansturing en coaching rayonopzichters en TAM
  • 10% Samenwerken met teamleider Wonen om een soepele integrale aansturing van de rayonteams te realiseren
  • 20% Meedenken over verdere ontwikkeling en positionering van Vastgoedbeheer binnen de organisatie
Powered by Spielwork

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Hans van der Kroft

Eigenaar Brix Executive Search

Vacature

Vastgoedbeheer vormt het technische hart van de bestaande woningvoorraad. Binnen Bazalt Wonen wordt hard gewerkt aan verduurzaming, onderhoud en procesoptimalisatie. Als Teamleider Vastgoedbeheer ben je direct verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en coaching van de rayonopzichters en technisch administratief medewerkers (TAM).

Je werkt nauw samen met de Teamleider Wonen om de integrale sturing van de rayonteams te waarborgen. In jouw rol lever je een cruciale bijdrage aan het verbeteren van werkprocessen en het versterken van de samenwerking binnen vastgoedbeheer én met andere afdelingen.

Ben jij een coachend leider met passie voor vastgoedbeheer en beschik je over een hands-on mentaliteit? Wil jij een sleutelrol spelen in de dagelijkse aansturing van het team en bijdragen aan een efficiënter en professioneler vastgoedbeheer? Dan is dit jouw kans.

Werkweek

Plaatsvervanger voor personeelsfoto
Teamleider Vastgoedbeheer

Op een leuke werkdag krijg je goede feedback van huurders op een project. Ook ben je enthousiast over een gesprek met een specialist over een mooi inkoopresultaat. Daarnaast heb je een werkoverleg waarin jullie tot veel nieuwe inzichten komen.

Tijdens een mindere dag ben je randzaken voor projecten aan het regelen. Je werkt aan verslagen en controleert facturen steekproefsgewijs, wat niet extreem veel energie geeft.

  • 07:00
  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Werken in Zaltbommel
    • Rondje lunchwandelen
    • Voortgangsgesprek collega
    • Overleg met rayonteams (bijsturen & prioriteiten stellen)
    • Gesprek met aannemer
    • Voortgangsgesprek met rayonopzichter
    • Werken in Werkendam
    • Rondje lunchwandelen
    • Strategisch overleg vastgoedbeheer (ontwikkeling & positionering)
    • Interne afstemming met data analist
    • Uitwerken procesverbeteringen
    • Werken in Zaltbommel
    • Bezoek aan projectlocatie met opzichter
    • Overleg met Teamleider Wonen
    • Re-integratiegesprek met rayonopzichter
    • Opleidingsagenda bespreken met HR
    • Thuiswerken
    • Rondje lunchwandelen
    • Klanttevredenheidsonderzoek met manager M&M doorspreken
    • Vrije middag
    • Proces meerjaren onderhoudsbegroting voorbereiden

Voorbeeld uit de praktijk

Hoe ga je als teamleider vastgoedbeheer om met weerstand binnen het team wanneer een nieuw digitaal meldingsproces wordt ingevoerd en rayonopzichters het gevoel hebben dat hun rol wordt uitgehold en de kwaliteit van dienstverlening in het gedrang komt?

Wanneer je merkt dat er weerstand is tegen een nieuw proces, zoals de invoering van een digitaal meldingssysteem, begin je met luisteren naar de zorgen van het team. In dit geval gaven rayonopzichters aan dat ze zich buitenspel gezet voelden en vreesden voor kwaliteitsverlies. Het is belangrijk om deze zorgen serieus te nemen en in één-op-ééngesprekken duidelijk te maken waarom het proces nodig is en hoe het hen uiteindelijk ondersteunt.

Daarnaast loop je zelf een keer mee met een opzichter om het proces te ervaren en knelpunten te identificeren. Werk samen met het team om het proces waar nodig aan te passen en verbeter het communicatiepad, zodat iedereen zich betrokken voelt.

Afstemming met andere afdelingen, zoals de teamleider Wonen, en externe partijen zoals aannemers, helpt om het proces soepel te laten verlopen. Je kunt ook medewerkers die in re-integratie zijn, betrekken bij het verbeteren van de werkinstructies, zodat ze op een laagdrempelige manier weer meedraaien.

Door transparant te communiceren, ruimte te geven voor zorgen en samen te werken aan oplossingen, kun je de weerstand verminderen en het team begeleiden in het nieuwe proces.

Groeipad

Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega’s meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben ze brede functies en leg je makkelijk contact met collega’s; zo kun je je snel ontwikkelen. Met je leidinggevende bespreek je welke vakinhoudelijke en persoonlijke opleidingen nodig zijn. 

Teamleider Vastgoedbeheer
Manager Vastgoedbeheer

Werken bij Bazalt Wonen

Jouw talent, energie en gedrevenheid. Zet het in voor onze huurders. Een fijn en veilig thuis voor iedereen, dat is wat je hier realiseert.

Dat doe je natuurlijk samen. Voel je thuis in een team vol verschillende expertises. Met 70 collega’s zijn we groot genoeg om doorslaggevend te zijn voor het welzijn in de regio. Tegelijkertijd compact genoeg voor een persoonlijk karakter en het maken van eigen keuzes. Oók als het gaat om je eigen ontwikkeling.

Bouwen aan jouw idealen. En die van ons.
Wist je dat we een dochteronderneming hebben, Bouwlinie? Deze projectontwikkelaar bewijst dat een warm hart uitstekend samengaat met een resultaatgericht karakter. Dat maakt ons tot een woningcorporatie waar sociaal beheer en commercieel bouwen samenkomen. Die dynamiek is uniek! Maak waar wat jou aan het hart gaat. Wordt onderdeel van team Bazalt Wonen!

Onze vacatures
Check hier onze waardevolle vacatures. Liever eerst kennismaken dan direct solliciteren? Kom op koffie-date! We stellen ons graag uitgebreid aan je voor. Maar we zijn vooral geïnteresseerd. In jou en wat jij wil bijdragen.

  • Hoofdkantoor in Zaltbommel
  • Actief in Nederland
  • 70 medewerkers
  • Opgericht in 1919
  • 50% / 50%
  • Gem. leeftijd 41 jaar
  • Business casual
  • Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding

Collega's

Foto van medewerker Mustapha Bounjoua
Foto van medewerker Maruscha
Foto van medewerker Sandra
Foto van medewerker Romano van Heukelum
Foto van medewerker Diana Klopstra
Foto van medewerker Melissa van der Geld,

Mustapha Bounjoua (46) - Inkoopadviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Het maatschappelijk ondernemend bezig zijn en het nastreven naar professionaliteit en verbetering trok mij erg aan. De mate van zelfstandigheid die van je verwacht wordt en de vrijheid die je ervoor krijgt in het uitoefenen van je functie maakt dat ik er met veel plezier werk.

Wat was je vorige baan?
Contractbeheerder.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, fitness en het maken van een stevige wandeling.

Maruscha (31) - Medewerker Contractonderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een groot commercieel bedrijf. Wat ik daar heel erg miste was het gevoel dat je écht deel bent van de organisatie. Toen ik de vacature bij Bazalt Wonen zag was ik direct nieuwsgierig. De sollicitatie- en kennismakingsgesprekken voelde als een warm bad.

Wat was je vorige baan?
Montageplanner

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, festivals bezoeken en leuke dingen doen met vrienden en familie

Sandra (39) - Woonconsulent op de afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Woonconsulent is een veelzijdige functie, waarbij je niet alleen achter de voordeur komt, maar ook gebruik maakt van ons netwerk. Daarbij kan ik in mijn functie gebruik maken van mijn opleiding en vaardigheden uit mijn vorige baan. Deze combinatie maakt het dat ik heel graag deze functie wilde gaan doen. Tot op de dag als vandaag heb ik daar heb ik geen moment spijt van gehad!

Wat was je vorige baan?
Politieagent

Romano van Heukelum (27) - Projectleider

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Toen ik aan het afstuderen was kwam de vacature van Rayonopzichter voorbij van het rayon Woudrichem. Ik moest nog wel vier maanden naar school, maar ik dacht probeer het toch. Daar heb ik nooit spijt van gehad. Na een zeer goed gesprek waren we er snel uit. Ik ben toen op mijn les vrije dag gaan werken en toen ik mijn diploma op zak had, ben ik fulltime aan de slag gegaan. Nu zes jaar later zit ik er nog steeds, maar dan in de rol als Projectleider.

Wat was je vorige baan?
Rayonopzichter

Wat doe je in je vrije tijd?
Het organiseren van de leukste feestjes en evenementen

Diana Klopstra (49) - Woonconsulent Sociaal Beheer.

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij Halt en als gezinscoach. Ik wilde meer uitdaging en een breder takenpakket. Tevens zocht ik een mooie mix van wet- en regelgeving en in contact zijn met mensen. Deze uitdaging heb ik gevonden bij Bazalt Wonen. Geen dag is hetzelfde!

Wat was je vorige baan?
Gezinscoach en Haltmedewerker.

Wat doe je in je vrije tijd?
Gezellig afspreken met vrienden en familie en genieten van ons huis en onze tuin.

Melissa van der Geld, (29) - Afdeling Markt en Maatschappij, Financieel klantconsulent

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Bazalt Wonen wil haar huurders echt leren kennen. De tijd en vrijheid die ik krijg om in gesprek te gaan met huurders vind ik erg fijn. Juist daardoor kunnen we problemen voorkomen. Ik was op zoek naar deze mensgerichte aanpak.

Wat was je vorige baan?
Bewindvoerder

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en tijd doorbrengen met familie of vrienden

Sollicitatieproces

Eerste gesprek met HR, leidinggevende, collega-teamleider en medewerker (op locatie of digitaal)
Tweede gesprek met HR en leidinggevende (op locatie)
Arbeidsvoorwaardengesprek (telefonisch)
Verklaring omtrent gedrag
Je hebt de baan!

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven