Wat is vereist?
- Afgeronde hbo- of wo-opleiding richting bedrijfseconomie of accountancy
- Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur ervaring met leidinggeven aan een team
- Communicatief en analytisch sterk
- Goed kunnen adviseren en luisteren
- Overzicht kunnen bewaren en afweging kunnen maken tussen afdelings- en bedrijfsbelang
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Initiatiefrijk, accuraat, coachend en motiverend
Wat krijg je?
- € 4.033 - € 5.765 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 36-urige werkweek
- Jaarcontract met intentie van een vast dienstverband
- 218 vakantie-uren (o.b.v. 36 uur)
- Trainings- en opleidingsmogelijkheden; loopbaanbudget
- Pensioenregeling
- Telefoon, tablet, thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 15% Intern overleg
- 30% Financiële administratie coördineren
- 25% Financiële processen verbeteren
- 20% Rapportages opstellen
- 10% Overleg met externe stakeholders
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Beau van Oort-Vos
HR-Officer
Vacature
Als Teamleider Finance bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor het doorontwikkelen van de financiële organisatie en het aansturen van je team. Zo coördineer je de dagelijkse administratie, periodieke afsluitingen, fiscaliteiten en de salarisadministratie, maar ben je vooral bezig met afdelingsoverstijgende verbeterprojecten. Het uiteindelijke doel is dat alle financiële processen vlekkeloos verlopen.
Je verdiept je in de mogelijkheden om processen te verbeteren en om dit afdelingsoverstijgend te doen. Je zoekt de verbinding tussen verschillende afdelingen, zoals Projectontwikkeling, Onderhoud en Klantcontact en creëert draagvlak voor de veranderingen die je wilt doorvoeren. Je kunt dus duidelijk beargumenteren waarom een bepaalde verandering voor hen ook waardevol is. Denk hierbij aan een upgrade van het ERP-systeem of een nieuwe inrichting van inkooporders.
Deze rol is dus niet alleen gericht op werken met cijfers, maar ook op het contact met mensen. Je coacht de specialisten uit je team, zowel op resultaatgerichtheid als op persoonlijke ontwikkeling. Op deze manier zorg je ervoor dat de kennis en kwaliteiten binnen het team optimaal benut worden.
Je geeft leiding aan team Finance, wat bestaat uit medewerkers Financiële Administratie, Vakspecialisten, Medewerker P&C en Salarisadministrateur. Daarnaast werk je nauw samen met de Vastgoed Controller, Financieel Adviseur, Financial Controller en Business Controller. Je rapporteert aan de Manager Finance, Data en IT.
Als je het interessant vindt om teamleden te coachen en naar een hoger niveau te tillen, en je energie haalt uit het samenwerken met verschillende afdelingen en werkgroepen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een goede werkdag blijkt tijdens het wekelijkse werkoverleg dat de voorbereidingen voor de periodieke rapportage op schema liggen. Er zijn ook een aantal procesverbeteringen doorgevoerd waardoor de factuurverwerking efficiënter verloopt. Je manager complimenteert jou met de vooruitgang.
Op een matige werkdag lukt het door technische problemen niet om een rapportage op te leveren. Samen met de Technisch Consultant van de softwareleverancier bekijk je het probleem en bedenk je een passende oplossing.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Overleg met Teamleiders
- Salarisadministratie controleren
- Overleg externe Belastingsadviseur
- Procesverbeteringen doorvoeren
- Overleg met Manager
-
- Lunch
- Overleg met Finance-collega's
- Financiële administratie coördineren
- Werken aan nieuwe inrichting factuurverwerking
- Mail bijwerken
-
- Lunch
- Sporten
- Coachingsgesprek met medewerker
- Werksessie ERP Consultant
- Overleg met Teamleider Projectontwikkeling
- Financiële processen verbeteren
- Administratie
-
- Lunch
- Team coachen en aansturen
- Overleg Technisch Consultant van de softwareleverancier over technisch probleem
- Financiele administratie coördineren
- Mail bijwerken
- Overleg over DBI-rapportage
- Overleg met verzekeringsmaatschappij
-
- Vrije middag
- Coachingsgesprek met medewerker
- Rapportage opstellen
- Periodieke afsluiting coördineren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega’s meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben ze brede functies en leg je makkelijk contact met collega’s; zo kun je je snel ontwikkelen. Met je leidinggevende bespreek je welke vakinhoudelijke en persoonlijke opleidingen nodig zijn. Je kunt je vooral horizontaal ontwikkelen, omdat er veel nieuwe processen en systemen geïmplementeerd moeten worden.
Werken bij Bazalt Wonen
Jouw talent, energie en gedrevenheid. Zet het in voor onze huurders. Een fijn en veilig thuis voor iedereen, dat is wat je hier realiseert.
Dat doe je natuurlijk samen. Voel je thuis in een team vol verschillende expertises. Met 70 collega’s zijn we groot genoeg om doorslaggevend te zijn voor het welzijn in de regio. Tegelijkertijd compact genoeg voor een persoonlijk karakter en het maken van eigen keuzes. Oók als het gaat om je eigen ontwikkeling.
Bouwen aan jouw idealen. En die van ons.
Wist je dat we een dochteronderneming hebben, Bouwlinie? Deze projectontwikkelaar bewijst dat een warm hart uitstekend samengaat met een resultaatgericht karakter. Dat maakt ons tot een woningcorporatie waar sociaal beheer en commercieel bouwen samenkomen. Die dynamiek is uniek! Maak waar wat jou aan het hart gaat. Wordt onderdeel van team Bazalt Wonen!
Onze vacatures
Check hier onze waardevolle vacatures. Liever eerst kennismaken dan direct solliciteren? Kom op koffie-date! We stellen ons graag uitgebreid aan je voor. Maar we zijn vooral geïnteresseerd. In jou en wat jij wil bijdragen.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding