Wat is vereist?
- Afgeronde mbo-opleiding (niveau 3 of 4) richting secretarieel of administratief
- Bij voorkeur minimaal 1 jaar relevante werkervaring
- Affiniteit met beheer en onderhoud
- Kunnen werken met verschillende digitale systemen
- Accuraat, communicatief sterk en collegiaal
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
Wat krijg je?
- €2.490 - € 3.300 bruto p/m (o.b.v. 36 uur)
- 24 tot 28-urige werkweek
- Jaarcontract met intentie van een vast dienstverband
- 218 vakantie-uren (o.b.v. 36 uur)
- Trainings- en opleidingsmogelijkheden; loopbaanbudget
- Pensioenregeling
- Telefoon, tablet, thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 40% Contract- en leveranciersmanagement ondersteunen
- 30% Planmatig onderhoud en Energiebesparende maatregelen ondersteunen
- 10% Contracten verlengen
- 10% Opdrachten verstrekken
- 5% Energieprestatiewoningen monitoren
- 5% Input leveren voor de meerjarenonderhoudsbegroting
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Floor Janssen
HR Adviseur
Vacature
Als Medewerker Contracten & Onderhoud bij Bazalt Wonen ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van contractmanagement, planmatig onderhoud en projecten omtrent energiebesparende maatregelen. Je verwerkt offertes en contracten in de administratieve systemen, zodat hier akkoord op kan worden gegeven.
Je zorgt ervoor dat alle informatie gestructureerd opgeslagen wordt in het automatiseringssysteem. Hierbij volg je de interne procedures en richtlijnen. Ook monitor je maandelijks de energieprestatie van woningen, om na te gaan of het werkelijke energieverbruik overeenkomt met de schatting. Wanneer je afwijkingen signaleert, breng je de Rayonmanager op de hoogte.
De Inkoopadviseur en de afdeling Planmatig Onderhoud sturen jou functioneel aan. Ook heb je contact met leveranciers om informatie over planningen, opdrachten en facturaties op te halen. Het komt regelmatig voor dat een contract met spoed aangepast moet worden. Daarom is het van belang dat je het niet erg vindt om van je to-dolijst af te wijken. Ook wordt het gewaardeerd als je meedenkt over procesverbeteringen en hier voorstellen voor doet.
Je werkt binnen het team Vastgoedbeheer. Dit team bestaat uit Medewerkers Technische Klantenservice, Projectleiders, Opzichters en een Inkoopadviseur. Je rapporteert aan de Teamleider Vastgoedbeheer.
Als je nauwkeurig kunt werken, het leuk vindt om je collega’s administratief te ontzorgen en het uitdagend vindt om soms zelf achter ontbrekende informatie aan te gaan, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag was je van plan om administratieve klussen uit te voeren, maar ga je onverwachts mee met de Inkoopadviseur naar een leverancier. Jullie bespreken de samenwerking en kijken naar mogelijkheden om processen te verbeteren.
Op een matige werkdag moeten reeds aangemaakte opdrachten aangepast worden, omdat verkregen informatie van de Projectleider toch niet klopt met de gemaakte afspraken.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Vrije middag
- Start werkweek
- Contract- en leveranciersmanagement ondersteunen
- Mail bijwerken
- Contract verlengen
-
- Een-op-een met leidinggevende
- Lunch
- Vrije middag
- Mail bijwerken
- Input leveren voor meerjarenonderhoudsbegroting
- Bezoek leverancier met Inkoopadviseur
- Reistijd
- Reistijd
-
- Vrije dag
-
- Overleg met Inkoopadviseur en Projectleiders
- Lunch
- Mail bijwerken
- Contracten verlengen
- Planmatig onderhoud en Energiebesparende maatregelen ondersteunen
- Contract- en leveranciersmanagement ondersteunen
-
- Vrije middag
- Planmatig onderhoud en Energiebesparende maatregelen ondersteunen
- Lunch
- Energieprestatiewoningen monitoren
- Opdrachten verstrekken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega’s meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben ze brede functies en leg je makkelijk contact met collega’s; zo kun je je snel ontwikkelen. Met je leidinggevende bespreek je welke vakinhoudelijke en persoonlijke opleidingen nodig zijn.
Werken bij Bazalt Wonen
Jouw talent, energie en gedrevenheid. Zet het in voor onze huurders. Een fijn en veilig thuis voor iedereen, dat is wat je hier realiseert.
Dat doe je natuurlijk samen. Voel je thuis in een team vol verschillende expertises. Met 70 collega’s zijn we groot genoeg om doorslaggevend te zijn voor het welzijn in de regio. Tegelijkertijd compact genoeg voor een persoonlijk karakter en het maken van eigen keuzes. Oók als het gaat om je eigen ontwikkeling.
Bouwen aan jouw idealen. En die van ons.
Wist je dat we een dochteronderneming hebben, Bouwlinie? Deze projectontwikkelaar bewijst dat een warm hart uitstekend samengaat met een resultaatgericht karakter. Dat maakt ons tot een woningcorporatie waar sociaal beheer en commercieel bouwen samenkomen. Die dynamiek is uniek! Maak waar wat jou aan het hart gaat. Wordt onderdeel van team Bazalt Wonen!
Onze vacatures
Check hier onze waardevolle vacatures. Liever eerst kennismaken dan direct solliciteren? Kom op koffie-date! We stellen ons graag uitgebreid aan je voor. Maar we zijn vooral geïnteresseerd. In jou en wat jij wil bijdragen.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding