Wat is vereist?
- Relevante hbo/wo opleiding met relevante werkervaring
- Stevige inhoudelijke kennis van vastgoedbeheer
- Gevoel voor klant- en resultaatgerichtheid
- Strategische visie en coachend leiderschap
- Affiniteit met nieuwe technologieën, innovaties en ontwikkelingen in het vakgebied
- Drive om te pionieren en vernieuwen
- Goed kunnen samenwerken
Wat krijg je?
- €6.477- €9.528 bruto p/m (o.b.v. 36 uur, afhankelijk van ervaring) + eindejaarsuitkering van 3%
- 32 tot 36-urige werkweek (jaarcontract met intentie van een vast dienstverband)
- 189,5 vakantie-uren (o.b.v. 36 uur)
- Trainings- en opleidingsmogelijkheden; loopbaanbudget
- Pensioenregeling
- Telefoon, tablet, thuiswerkmogelijkheden
- Een vitaliteitsbudget van €50 netto per maand
Wat doe je?
- 20% Strategische aansturing
- 15% Versterken zakelijk partnerschap met stakeholders
- 15% Coachend leidinggeven
- 50% Sleutelrol innemen bij strategische keuzes duurzaamheid en circulariteit
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Henk van der Kroft
Eigenaar Brix Executive Search
Vacature
Vastgoedbeheer is het technische hart van de bestaande woningvoorraad. Om vastgoedbeheer goed te positioneren binnen Bazalt Wonen, is besloten het MT uit te breiden met de functie van Manager Vastgoedbeheer. Als Manager Vastgoedbeheer geef je direct leiding aan de Teamleider Vastgoedbeheer en acht collega's op het gebied van planmatig onderhoud en renovatie. De Teamleider Vastgoedbeheer stuurt op zijn beurt negen collega's aan die verantwoordelijk zijn voor het dagelijks onderhoud. In deze rol werk je nauw samen met strategische partners en bouw je aan duurzame relaties met marktpartijen.
Wil jij als coachend leider vastgoedbeheer strategisch op de kaart zetten? Bij Bazalt Wonen geef je strategisch richting aan vastgoedbeheer, versterk je het team en bouw je aan duurzame samenwerkingen binnen én buiten de organisatie.
Werkweek
Op een leuke dag heb je een inspirerende brainstorm met je team. Daarnaast heb je einde dag de eerste huurdersbijeenkomst voor een appartementencomplex waar je de afgelopen tijd aan hebt gewerkt.
Een dag is minder boeiend als je de hele dag achter je laptop zit om zaken door te rekenen, notities te maken en project data te ordenen, maar dit hoort er ook bij.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
- 20:00
-
- Rondje lunchwandelen
- Presentatie projectplan gemeente
- Reistijd
- Weekstart met projectleiders
- Klanttevredenheidsonderzoek met Manager Klant en Maatschappij doorspreken
- Vakmannendag met stakeholders
-
- Lunch
- Reistijd
- Werken aan besluitvormingsdocument
- Overleg Projectontwikkelaar
- Projectuitvoering realiseren
- MT vergadering
- Overleg data analist over rolverdeling MT rapportage
- Rondje lunchwandelen
-
- Rondje lunchwandelen
- Huurdersbijeenkomst
- Avondeten
- Overleg financieel collega
- Reistijd
- Huurdersbijeenkomst voorbereiden
- Meerjaren ondergroudsbegroting
- Investeringsbesluiten renovatieprojecten afstemmen
- Excursie duurzaamheid met team
-
- Acties n.a.v. huurbijeenkomst uitzetten
- Telefonisch overleg met onafhankelijke Controller
- Rondje lunchwandelen
- Overleg gemeente
- Projectuitvoering realiseren
- Hardlooptraining voor marathon
- Onderweg naar Hogeschool voor een gastcollege innovatie duurzaamheid
-
- Overleg Controller Bouwlinie
- Reistijd
- Reistijd
- Externe stakeholders inlichten over projectvoortgang
- Projecten doorrekenen
- Vrij
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega’s meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben ze brede functies en leg je makkelijk contact met collega’s; zo kun je je snel ontwikkelen. Met je leidinggevende bespreek je welke vakinhoudelijke en persoonlijke opleidingen nodig zijn.
Werken bij Bazalt Wonen
Jouw talent, energie en gedrevenheid. Zet het in voor onze huurders. Een fijn en veilig thuis voor iedereen, dat is wat je hier realiseert.
Dat doe je natuurlijk samen. Voel je thuis in een team vol verschillende expertises. Met 70 collega’s zijn we groot genoeg om doorslaggevend te zijn voor het welzijn in de regio. Tegelijkertijd compact genoeg voor een persoonlijk karakter en het maken van eigen keuzes. Oók als het gaat om je eigen ontwikkeling.
Bouwen aan jouw idealen. En die van ons.
Wist je dat we een dochteronderneming hebben, Bouwlinie? Deze projectontwikkelaar bewijst dat een warm hart uitstekend samengaat met een resultaatgericht karakter. Dat maakt ons tot een woningcorporatie waar sociaal beheer en commercieel bouwen samenkomen. Die dynamiek is uniek! Maak waar wat jou aan het hart gaat. Wordt onderdeel van team Bazalt Wonen!
Onze vacatures
Check hier onze waardevolle vacatures. Liever eerst kennismaken dan direct solliciteren? Kom op koffie-date! We stellen ons graag uitgebreid aan je voor. Maar we zijn vooral geïnteresseerd. In jou en wat jij wil bijdragen.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding