Manager Vastgoedbeheer

Bazalt Wonen Zaltbommel

Wat is vereist?

  • Relevante hbo/wo opleiding met relevante werkervaring
  • Stevige inhoudelijke kennis van vastgoedbeheer
  • Gevoel voor klant- en resultaatgerichtheid
  • Strategische visie en coachend leiderschap
  • Affiniteit met nieuwe technologieën, innovaties en ontwikkelingen in het vakgebied
  • Drive om te pionieren en vernieuwen
  • Goed kunnen samenwerken

Wat krijg je?

  • €6.477- €9.528 bruto p/m (o.b.v. 36 uur, afhankelijk van ervaring) + eindejaarsuitkering van 3%
  • 32 tot 36-urige werkweek (jaarcontract met intentie van een vast dienstverband)
  • 189,5 vakantie-uren (o.b.v. 36 uur)
  • Trainings- en opleidingsmogelijkheden; loopbaanbudget
  • Pensioenregeling
  • Telefoon, tablet, thuiswerkmogelijkheden
  • Een vitaliteitsbudget van €50 netto per maand

Wat doe je?

  • 20% Strategische aansturing
  • 15% Versterken zakelijk partnerschap met stakeholders
  • 15% Coachend leidinggeven
  • 50% Sleutelrol innemen bij strategische keuzes duurzaamheid en circulariteit
Powered by Spielwork

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Foto van contactpersoon Henk van der Kroft

Henk van der Kroft

Eigenaar Brix Executive Search

Vacature

Vastgoedbeheer is het technische hart van de bestaande woningvoorraad. Om vastgoedbeheer goed te positioneren binnen Bazalt Wonen, is besloten het MT uit te breiden met de functie van Manager Vastgoedbeheer. Als Manager Vastgoedbeheer geef je direct leiding aan de Teamleider Vastgoedbeheer en acht collega's op het gebied van planmatig onderhoud en renovatie. De Teamleider Vastgoedbeheer stuurt op zijn beurt negen collega's aan die verantwoordelijk zijn voor het dagelijks onderhoud. In deze rol werk je nauw samen met strategische partners en bouw je aan duurzame relaties met marktpartijen.

Wil jij als coachend leider vastgoedbeheer strategisch op de kaart zetten? Bij Bazalt Wonen geef je strategisch richting aan vastgoedbeheer, versterk je het team en bouw je aan duurzame samenwerkingen binnen én buiten de organisatie.

Werkweek

Plaatsvervanger voor personeelsfoto
Manager Nieuwbouw

Op een leuke dag heb je een inspirerende brainstorm met je team. Daarnaast heb je einde dag de eerste huurdersbijeenkomst voor een appartementencomplex waar je de afgelopen tijd aan hebt gewerkt.

Een dag is minder boeiend als je de hele dag achter je laptop zit om zaken door te rekenen, notities te maken en project data te ordenen, maar dit hoort er ook bij.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
  • 19:00
  • 20:00
    • Rondje lunchwandelen
    • Presentatie projectplan gemeente
    • Reistijd
    • Weekstart met projectleiders
    • Klanttevredenheidsonderzoek met Manager Klant en Maatschappij doorspreken
    • Vakmannendag met stakeholders
    • Lunch
    • Reistijd
    • Werken aan besluitvormingsdocument
    • Overleg Projectontwikkelaar
    • MT vergadering
    • Overleg data analist over rolverdeling MT rapportage
    • Rondje lunchwandelen
    • Huurdersbijeenkomst
    • Avondeten
    • Overleg financieel collega
    • Reistijd
    • Huurdersbijeenkomst voorbereiden
    • Meerjaren ondergroudsbegroting
    • Investeringsbesluiten renovatieprojecten afstemmen
    • Excursie duurzaamheid met team
    • Acties n.a.v. huurbijeenkomst uitzetten
    • Telefonisch overleg met onafhankelijke Controller
    • Rondje lunchwandelen
    • Overleg gemeente
    • Projectuitvoering realiseren
    • Hardlooptraining voor marathon
    • Onderweg naar Hogeschool voor een gastcollege innovatie duurzaamheid
    • Overleg Controller Bouwlinie
    • Reistijd
    • Reistijd
    • Externe stakeholders inlichten over projectvoortgang
    • Projecten doorrekenen
    • Vrij

Voorbeeld uit de praktijk

Er is een pilot woningsplitsing uitgevoerd. Maar deze was duurder dan verwacht. Hoe kunnen we woningsplitsing op een financieel duurzame manier opschalen, zonder concessies te doen aan kwaliteit en gemeentelijk beleid?

Je gaat onderzoeken hoe het splitsingsproces gestandaardiseerd kan worden om schaalvoordelen te benutten en kosten te reduceren. Tegelijkertijd is het van belang te verkennen of er subsidiemogelijkheden of vormen van co-financiering beschikbaar zijn via gemeentelijke programma’s die gericht zijn op het vergroten van de betaalbare woningvoorraad. Daarnaast kan een kosten-batenanalyse op wijk- of portefeuilleniveau helpen om beter inzicht te krijgen in de structurele meerwaarde van woningsplitsing. Samenwerking met vaste bouwpartners of ontwikkelaars kan bovendien leiden tot efficiëntere uitvoering en lagere realisatiekosten. Tot slot is het essentieel om de langetermijneffecten mee te nemen, zoals waardestijging van het vastgoed, een afname van leegstand en een verbetering van de verhuurbaarheid.

Groeipad

Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega’s meewerken aan organisatiebrede projecten. Bazalt Wonen is een relatief compact bedrijf. Hierdoor hebben ze brede functies en leg je makkelijk contact met collega’s; zo kun je je snel ontwikkelen. Met je leidinggevende bespreek je welke vakinhoudelijke en persoonlijke opleidingen nodig zijn. 

Manager Vastgoedbeheer
Directeur / Bestuurder

Werken bij Bazalt Wonen

Jouw talent, energie en gedrevenheid. Zet het in voor onze huurders. Een fijn en veilig thuis voor iedereen, dat is wat je hier realiseert.

Dat doe je natuurlijk samen. Voel je thuis in een team vol verschillende expertises. Met 70 collega’s zijn we groot genoeg om doorslaggevend te zijn voor het welzijn in de regio. Tegelijkertijd compact genoeg voor een persoonlijk karakter en het maken van eigen keuzes. Oók als het gaat om je eigen ontwikkeling.

Bouwen aan jouw idealen. En die van ons.
Wist je dat we een dochteronderneming hebben, Bouwlinie? Deze projectontwikkelaar bewijst dat een warm hart uitstekend samengaat met een resultaatgericht karakter. Dat maakt ons tot een woningcorporatie waar sociaal beheer en commercieel bouwen samenkomen. Die dynamiek is uniek! Maak waar wat jou aan het hart gaat. Wordt onderdeel van team Bazalt Wonen!

Onze vacatures
Check hier onze waardevolle vacatures. Liever eerst kennismaken dan direct solliciteren? Kom op koffie-date! We stellen ons graag uitgebreid aan je voor. Maar we zijn vooral geïnteresseerd. In jou en wat jij wil bijdragen.

  • Hoofdkantoor in Zaltbommel
  • Actief in Nederland
  • 70 medewerkers
  • Opgericht in 1919
  • 50% / 50%
  • Gem. leeftijd 41 jaar
  • Business casual
  • Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding

Collega's

Foto van medewerker Mustapha Bounjoua
Foto van medewerker Maruscha
Foto van medewerker Sandra
Foto van medewerker Romano van Heukelum
Foto van medewerker Diana Klopstra
Foto van medewerker Melissa van der Geld,

Mustapha Bounjoua (46) - Inkoopadviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Het maatschappelijk ondernemend bezig zijn en het nastreven naar professionaliteit en verbetering trok mij erg aan. De mate van zelfstandigheid die van je verwacht wordt en de vrijheid die je ervoor krijgt in het uitoefenen van je functie maakt dat ik er met veel plezier werk.

Wat was je vorige baan?
Contractbeheerder.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, fitness en het maken van een stevige wandeling.

Maruscha (30) - Medewerker Contractonderhoud

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij een groot commercieel bedrijf. Wat ik daar heel erg miste was het gevoel dat je écht deel bent van de organisatie. Toen ik de vacature bij Bazalt Wonen zag was ik direct nieuwsgierig. De sollicitatie- en kennismakingsgesprekken voelde als een warm bad.

Wat was je vorige baan?
Montageplanner

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen, festivals bezoeken en leuke dingen doen met vrienden en familie

Sandra (39) - Woonconsulent op de afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Woonconsulent is een veelzijdige functie, waarbij je niet alleen achter de voordeur komt, maar ook gebruik maakt van ons netwerk. Daarbij kan ik in mijn functie gebruik maken van mijn opleiding en vaardigheden uit mijn vorige baan. Deze combinatie maakt het dat ik heel graag deze functie wilde gaan doen. Tot op de dag als vandaag heb ik daar heb ik geen moment spijt van gehad!

Wat was je vorige baan?
Politieagent

Romano van Heukelum (27) - Projectleider

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Toen ik aan het afstuderen was kwam de vacature van Rayonopzichter voorbij van het rayon Woudrichem. Ik moest nog wel vier maanden naar school, maar ik dacht probeer het toch. Daar heb ik nooit spijt van gehad. Na een zeer goed gesprek waren we er snel uit. Ik ben toen op mijn les vrije dag gaan werken en toen ik mijn diploma op zak had, ben ik fulltime aan de slag gegaan. Nu zes jaar later zit ik er nog steeds, maar dan in de rol als Projectleider.

Wat was je vorige baan?
Rayonopzichter

Wat doe je in je vrije tijd?
Het organiseren van de leukste feestjes en evenementen

Diana Klopstra (49) - Woonconsulent Sociaal Beheer.

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij Halt en als gezinscoach. Ik wilde meer uitdaging en een breder takenpakket. Tevens zocht ik een mooie mix van wet- en regelgeving en in contact zijn met mensen. Deze uitdaging heb ik gevonden bij Bazalt Wonen. Geen dag is hetzelfde!

Wat was je vorige baan?
Gezinscoach en Haltmedewerker.

Wat doe je in je vrije tijd?
Gezellig afspreken met vrienden en familie en genieten van ons huis en onze tuin.

Melissa van der Geld, (29) - Afdeling Markt en Maatschappij, Financieel klantconsulent

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Bazalt Wonen wil haar huurders echt leren kennen. De tijd en vrijheid die ik krijg om in gesprek te gaan met huurders vind ik erg fijn. Juist daardoor kunnen we problemen voorkomen. Ik was op zoek naar deze mensgerichte aanpak.

Wat was je vorige baan?
Bewindvoerder

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en tijd doorbrengen met familie of vrienden

Sollicitatieproces

Gesprek met Sement
Gesprek met HR, leidinggevende, directeur en twee collega's
Wandeling door de wijk + arbeidsvoorwaardengesprek
Verklaring omtrent gedrag
Je hebt de baan!

Interessante baan?

Interesse Solliciteer nu
Terug naar boven