Wat is vereist?
- Aantoonbare afgeronde hbo-opleiding, richting Vastgoed en Makelaardij, Hospitallity of Communicatie
- Ongeveer 3 jaar werkervaring in een klantgerichte functie
- Sterke sociale en communicatieve vaardigheden
- Nauwkeurig, boodschap over kunnen brengen, en overzicht kunnen bewaren
- Goede administratieve en digitale vaardigheden
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent geduldig, probleemoplossend en zeer nauwkeurig
- Open houding, ondernemend, initiatiefrijk, empathisch en klantgericht
Wat krijg je?
- €3.537 - € 4.444 (schaal G van de CAO Woondiensten) bruto p/m o.b.v. een 36-urige werkweek
- Eindejaarsuitkering van 3%
- Jaarcontract met intentieverklaring voor vast dienstverband
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,5 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
- Loopbaanbudget
- Vitaliteistbudget van €50 netto per maand
- Pensioenopbouw (Stichting Pensioenfonds voor de Woningcorporaties)
- Laptop/tablet van de zaak
Wat doe je?
- 40% Klantcontact onderhouden
- 40% Verhuuradministratie verwerken
- 10% Contact met overheidsinstanties en maatschappelijke instellingen onderhouden
- 10% Leer- en verbeterpunten in processen verwerken
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Cathelijne van der Steen
HR-Officer
Vacature
Een nieuwe start, een nieuw thuis. Als Klantconsulent Verhuur bij Bazalt Wonen ben jij degene die woningzoekenden en ons woningaanbod bij elkaar brengt. In de gemeente Altena zorg jij er binnen de kernen Woudrichem, Werkendam en Sleeuwijk voor dat mensen zich thuis kunnen gaan voelen in een woning die echt bij hun past. En dat geeft voldoening: door jouw inzet begint iemands volgende hoofdstuk. Je bent verantwoordelijk voor het verhuurproces van A tot Z. Je plant bezichtigingen in, screent de huurders en stelt huurcontracten op. Daarnaast leg je de focus op de aansluitende verhuur, waardoor de leegstand nihil is. Je zorgt voor het toepassen van de juiste wet- en regelgeving en neemt verantwoordelijkheid voor de correcte administratieve afwikkeling. Maar bovenal: je maakt het verschil voor de mensen die je begeleidt naar hun nieuwe thuis.
Je werkt vanuit een rayonteam, waarbij je met een Technische Rayonopzichter en de Woonconsulent Sociaal Beheer het rayon beheert. Door goed onderling samenwerken staan jullie dicht bij de klant en werken jullie efficiënt. Persoonlijk klantcontact is in deze functie belangrijk: je helpt, begeleidt en informeert onze klanten met aandacht en betrokkenheid. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de controle van de mutatie- en inkomensdossiers voor het hele team, een taak die veel nauwkeurigheid en precisie vraagt. Je verwerkt jouw eigen verhuuradministratie foutloos en hebt regelmatig contact met overheidsinstanties en maatschappelijke instellingen. In deze rol krijg je te maken met een grotere administratieve dynamiek dan in andere klantconsulentfuncties. Dat maakt het werk extra uitdagend en vraagt van jou dat je geduldig bent en nauwkeurig te werk gaat.
Je maakt onderdeel uit van een gedreven en gezellig team Markt & Maatschappij, bestaande uit vijf Klantconsulenten, vier Woonconsulenten, zes Frontoffice Medewerkers, één Klantconsulent Huurincasso, één Digitaal Klantadviseur, twee Projectleiders en een teamleider. De komende jaren staan in het teken van het versterken en groeien van de afdeling. Daarbij krijgt de afdeling Wonen een centralere rol richting Vastgoedbeheer en Bouwlinie. De samenwerking met deze afdelingen wordt verder uitgebouwd en de verbindingen versterkt, zodat huurders en woningzoekenden nog beter bediend kunnen worden.
Als je energie krijgt van persoonlijk klantcontact én het leuk vindt om de regie te houden over een strak en zorgvuldig administratief verhuurproces, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je alles afgestemd binnen jouw rayon en vervolgens een lang wachtende woningzoekende blij gemaakt met een nieuwe woning, waarna je een bezichtiging hebt georganiseerd voor vijf geïnteresseerden op basis van jouw woningadvertentie.
Op een minder leuke werkdag heb je een overvolle agenda met veel onverwachte afspraken met woningzoekenden en huurders, waardoor je nauwelijks toekomt aan het afronden van de lopende verhuuradministratie en je je constant laat leiden door de drukte van het moment.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
-
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Klant- en Woonconsulenten overleg
- Bezichtigingen bijwonen
- Inkomstenverklaring checken
- Verhuur overleg
- Verhuuradministratie verwerken
- Klantcontact onderhouden
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Rayonteam overleg
- Bezichtigingen bijwonen
- Inkomstenverklaring checken
- Verhuuradministratie verwerken
- Procesoptimalisatie uitvoeren
- Klantcontact onderhouden
-
- Vrije dag
- Donderdagmiddagborrel
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Bezichtigingen bijwonen
- Personeelsbijeenkomst
- Verhuuradministratie verwerken
- Klantcontact onderhouden
- Procesoptimalisatie uitvoeren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Opleiding en ontwikkeling staan bij Bazalt Wonen hoog op de agenda. De corporatie reserveert ruim 4% van de brutoloonsom voor opleidingen, en je kunt samen met andere collega's meewerken aan organisatiebrede projecten. In deze functie zul je je vooral ontwikkelen in de breedte door je specialisme en projectleiderschap uit te breiden.
Werken bij Bazalt Wonen
Jouw talent, energie en gedrevenheid. Zet het in voor onze huurders. Een fijn en veilig thuis voor iedereen, dat is wat je hier realiseert.
Dat doe je natuurlijk samen. Voel je thuis in een team vol verschillende expertises. Met 70 collega’s zijn we groot genoeg om doorslaggevend te zijn voor het welzijn in de regio. Tegelijkertijd compact genoeg voor een persoonlijk karakter en het maken van eigen keuzes. Oók als het gaat om je eigen ontwikkeling.
Bouwen aan jouw idealen. En die van ons.
Wist je dat we een dochteronderneming hebben, Bouwlinie? Deze projectontwikkelaar bewijst dat een warm hart uitstekend samengaat met een resultaatgericht karakter. Dat maakt ons tot een woningcorporatie waar sociaal beheer en commercieel bouwen samenkomen. Die dynamiek is uniek! Maak waar wat jou aan het hart gaat. Wordt onderdeel van team Bazalt Wonen!
Onze vacatures
Check hier onze waardevolle vacatures. Liever eerst kennismaken dan direct solliciteren? Kom op koffie-date! We stellen ons graag uitgebreid aan je voor. Maar we zijn vooral geïnteresseerd. In jou en wat jij wil bijdragen.
- Hoofdkantoor in Zaltbommel
- Actief in Nederland
- 70 medewerkers
- Opgericht in 1919
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 41 jaar
- Business casual
- Thuiswerkmogelijkheden en -vergoeding